Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Naler - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Naler - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Eline

19 Maart 2018 | Nederland, Nederland

Deze week heb ik nog maar 3 dagen school en 2 dagen stage.. Wat gaat de tijd toch snel! Ik ben nu nog druk bezig met de laatste dingen af te ronden. We moeten voor school natuurlijk flink vooruit werken.. Ook hebben wij een gedeelte van de examens al gehad. Dit was dus best wel een drukke en stressvolle periode.

Claudia en ik zijn gister begonnen om mijn koffers in te pakken, ze zitten nu al aardig vol. Misschien heb ik toch wat overdreven in de hoeveelheid kleren en heel veel andere nutteloze producten haha… Ik zal er denk ik toch nog even goed naar moeten kijken en beslissen wat ik wel en niet nodig heb. Komkommermaskertjes voor onder je ogen is nou niet echt bepaald een product wat je ECHT nodig hebt.

Gelukkig hoeven we volgende week niet naar school toe en hebben we nog even de tijd om onze koffers verder in te pakken en afscheid te nemen. Ook moet ik volgende week nog wat laatste dingetjes halen, zoals zonnebrand en Deet (best wel belangrijke producten voor in Kenia trouwens haha)

X Eline

  • 19 Maart 2018 - 20:25

    Claudia :

    Super leuk!!! Ben benieuwd naar al je leuke blogs!!
    Ga je natuurlijk wel heel erg missen!
    XXX Claudia❤

  • 30 Maart 2018 - 13:24

    Sandra:

    En nou zit je er al en al mooi filmpjes gemaakt succes de Buuf XX

  • 05 April 2018 - 07:59

    Maaike Valk:

    Hoi Eline,

    Leuk om zo te kunnen lezen hoe het met je gaat in Kenia.
    Nogmaals veel succes en geniet er van meid!
    Ik zal hier mezelf door je opdrachten spitten ;-)

    Groetjes uit Tholen,

    Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Op mijn blog kunnen jullie al mijn avonturen lezen van mijn stage in Kenia.

Actief sinds 12 Maart 2018
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 5644

Voorgaande reizen:

29 Maart 2018 - 16 Mei 2018

Stage in Kenia

Landen bezocht: